Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Τυλιχτείτε-Κοιμηθείτε!

Όλο εδώ είμαι, και όλο χάνομαι... τι να πω... πέρα δώθε η ζωή..
Συνεχίζουμε με την καρδιά στο χέρι να περιμένουμε να ανοίξουν οι σχολές.. (κόπηκε στη μέση και μια εξεταστική και δεν ξέρω: θα μας πουν να δώσουμε ή όχι??!! :P και ποιοοοοοος δίνει τώρααααααααααααααα.....!!! μετά από τόσον καιρό ... Ο αποσυντονισμός!! :/ )
Και όσο πάει και κάνει και πιο κρύο... και δε θέλω να βγω από το σπίτι... και όλο εύχομαι να'μουν στη γιαγιάκα μου να χουχούλιαζα δίπλα στη σόμπα, κι εκείνη να μου'φτιαχνε νοστιμιές.. ! (όχι σαν τον δικό μου τον αρακά τον σημερινό! -βέβαια για πρώτη μου φορά ήταν εξαιρετικός.. ! αλλά όσο να'ναι άλλα είναι τα χεράκια της γιαγιάς..!) ... :'(
Αλλά βολεύομαι με το αερόθερμο εδώ... (Χριστέ μου! δε θέλω να σκεφτώ τη στιγμή που θα έρθει ο εκκαθαριστικός της ΔΕΗ..!)... και χουχουλιάζω με δικό μου φαγάκι.. και μίνι σοκολατάκια παυλίδη... <3 να βλέπω σειρές ασταμάτητα.. και να διαβάζω στα ενδιάμεσα τις ψυχολογίες μου...


Στόλισα και με λίγες γιορτινές και χειμωνιάτικες λεπτομέρειες το μπλογκάκι μου..! έβαλα και μια μίνι ψηφοφορία δεξιά... έτσι γιορτινές μέρες που'ρχονται να μου πείτε κι εσείς τι θα κάνετε.. Εγώ με βλέπω να μένω εδώ τα Χριστούγεννα... :)

Αυτά για απόψε.. πάω για νανάκια!
και φαντάζομαι δε θα ξαναχαθώ για πολύ αυτήν τη φορά.. :*

Τυλιχτείτε-Κοιμηθείτε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου