Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

"Θαυμαστοί Μικροί Γήινοι" από τη Lydia Plain

     Χαίρετε χαίρετε!!
Έχω ετοιμάσει διάφορα θεματάκια, που όμως θα μείνουν για λίγο ακόμα ον χολντ, καθώς μου ήταν αδύνατο να αφήσω χωρίς ποστ το συγκεκριμένο θέμα. Πόσο περήφανη νιώθω όταν νέοι άνθρωποι κάνουν καλές και ποιοτικές δουλειές.
     Σας έχω ξαναμιλήσει για τη Lydia Plain. Αυτή τη φορά, μας προσκαλεί με το τραγούδι της "Wondrous Small Earthlings" να περάσουμε την πύλη για τη νέα ζώνη της, "Urban Day". Θέτοντας τους δικούς της κώδικες επικοινωνίας και έκφρασης, η Lydia επαναπροσδιοριζει την εναλλακτική μουσική... 
Προσωπικά μ'αρέσει πολύ αυτός ο τρόπος της. Ένας νέος άνθρωπος στη σημερινή εποχή, αψηφά τους ανασταλτικούς παράγοντες που αδρανοποιούν τις σκέψεις και την ελεύθερη έκφραση. Με ανήσυχο πνεύμα, συγκινείται, εμπνέεται και δημιουργεί... Με μια δική της γλώσσα επικοινωνεί.. Μας βάζει σε σκέψεις.. Μας αισθάνεται και μας εκφράζει... Με τριπ χοπ διάθεση, μας ταξιδεύει με τους ήχους της μουσικής της και τις φανταστικές εικόνες της, που εναλλάσσονται τόσο αρμονικά μπροστά στα μάτια μας.. Συνδυασμός μουσικής και εικόνας.. ΤΕΧΝΗ!!
     Απ'ότι ακούγεται και φαίνεται, λοιπόν, αυτή η "Αστική Μέρα" θα είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!!!

     Ακούστε το.. αγαπήστε το.. μοιραστείτε το...




Μπορείτε να αγοράσετε τη μουσική της εδώ : http://lydiaplain.bandcamp.com/

Oι σελίδες της:
Προσωπική ιστοσελίδα: http://lydiachannel.blogspot.gr
Facebook: https://www.facebook.com/lydiaplain
SoundCloud: https://soundcloud.com/lydiaplain

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλή δουλειά! Θα ψάξω μέσα στο τριήμερο τις μουσικές της Lydia Plain και είμαι σίγουρη ότι την ερχόμενη σεζόν οι ακροατές μου θα περάσουν τέλεια με αυτές!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολύ που σου άρεσε!! ναι είναι εξαιρετική!! Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. ομορφα μας τη συστησες φιλη! :)
    ευχαριστουμε!

    καλο τριήμερο να έχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ευχαρίστησή μου να προτείνω καλή μουσική!! Καλό βράδυ !! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  3. Κι εμένα μ' αρέσει!!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή